24 Haziran 2010 Perşembe

Thoughts of vomiting


Son zamanlarda çok kötü bir kadın olduğum söyleniyor...

peki sorarım kime göre neye göre ?!

İçime pollyanna kaçmışcasına insanlara davranmadığım için kimse beni suçlayamaz sanırım, sırf karşımdaki üzülmesin diye evet diyemem ben,

- tabi canım
- olur , sen yeterki iste
- ha evet, çok yakıştı gerçekten çok güzel oldu

yoruluyorum artık insanlardan, bir sürü bik bik sorular midemi de bulandırıyor, suratımda garip ifadelerle çevremdekilere bakıyorum... Farklı bir dünyadan gelmişlerde sanki konuştukları cızır cızır ediyor beynimde...

artık sürekli bir " banane ya " şeklinde dolanıyorum ve sanırım hiç bu kadar huzurlu olmamıştım...


biri beni seviyor mu " banane ya " ... görüşelim mi çok özledim " banane ya " ...

içimde uzaylı dostlar istemiyorum... beynim patlıyor sonra, sanki çok umrumdaymışcasına bana birşeyler anlatmasınlar da migrenim azıyor, ağzımdan kabarcıklar çıkıyor falan işte...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder